Повернення товару
- Правила повернення товару
- Порядок повернення
- Порядок повернення оплати
- Повернення бракованого товару
Протягом 14 днів після покупки, не враховуючи день придбання, згідно зі ст. 9 Закону України від 12.05.91 р. № 1023-XII “Про захист прав споживачів” в редакції Закону України від 01.12.2005 р. № 3161-IV клієнт має право звернутися до магазину для вирішення питання обміну або повернення. Звертаємо вашу увагу на те, що таке право не поширюється на товар, поставлений "під замовлення".
Для повернення товару, покупцеві необхідно скласти заяву, вказати паспортні дані та платіжні реквізити для повернення грошових коштів. Транспортування товару покупець забезпечує самостійно, за свій рахунок і самостійно несе відповідальність за збереження товару під час транспортування. Представник компанії "Шпалери Стайл" приймає товар, оглядає його на предмет дефектів та цілісності упаковки. Після цього оформляється акт прийому-передачі, на підставі якого покупцеві повертаються грошові кошти.
Повернення оплати за товар здійснюється таким же способом, як була здійснена оплата. Терміни повернення грошових коштів залежать від форми оплати і можуть займати від 3 днів до 2 тижнів. До повернення не підлягає вартість оплачених послуг доставки, розвантаження, внесення або будь-яких інших послуг, наданих компанією.
Покупець зобов'язаний оглянути товар під час отримання. У разі виявлення браку необхідно сфотографувати бракований товар, зв'язатися з менеджером компанії "Шпалери Стайл" та надати фотозвіт. Факт браку фіксується в момент отримання товару. Транспортування бракованого товару та постачання заміни здійснюється за рахунок постачальника.